اصل نوشتن مقالات در سایت

یکی از اصلی ترین سؤالاتی که اکثر محتواکاران و تولید کنندگان محتوا در ذهن دارند این است که بهترین راه برای نوشتن یک مقاله سئو محور چیست؟ تجربه ثابت کرده است که گوگل به طور مستمر در حال تغییر دادن انواع الگوریتم خود می باشد. مسلما برای در اختیار گرفتن رتبه های بالای گوگل می بایست استراتژی های بلند مدتی را در دستور کار خویش قرار داد. "تولید محتوا با کیفیت بالا" همان چیزی ست که باید در پی آن بود. تولید محتوا و نوشتن مقالاتی که برای مخاطب کاربردی باشد می تواند به خوبی سبب رشد رتبه ی هر سایت در گوگل شود. به دلیل با کیفیت بودن مقاله، کاربران سایت آن را با دیگر دوستان حود به اشتراک می گذارند و این مورو بهترین تبلیغ برای یک کسب و کار اینترنتی محسوب می گردد. ما در این مقاله تلاش می کنیم تا نحوه ی نگارش مقاله سئو محور که سبب بهبود کسب و کار شما شود را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

گروه صنعتی پایداران

عنوانی مناسب

بهینه سازی انواع کلمات کلیدی

بهینه سازی محتوای مقاله بر اساس دسته بندی کلمات کلیدی بی شک مهم ترین گام در راه استراتژی های سئو محسوب می شود. کلمات کلیدی در این مسیر بسیار با اهمیت می باشد. کلمات کلیدی در یک نگاه همان واژه ها و جملاتی ست که کاربران مختلف در کادر جستجوی گوگل وارد می کنند و بر اساس همین جستجو ست که ایشان یا به سایت شما خواهند رشید و یا به سایت رقبای تان. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب که می تواند محتوای شما را بهبود ببخشد زمان صرف کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید در اینجا به یکسری نکات در مورد استفاده از کلمات کلیدی اشاره می کنیم:
استفاده از کلمات کلیدی در تیتر های مقاله (H۱) - نورووب
الف) استفاده از کلمات کلیدی در تیتر های مقاله (H۱)
قرار دادن انواع کلمات کلیدی در عنوان مقالات به واقع اولین و اساسی ترین راه برای بهینه سازی مقالات و محتوای سایت می باشد. مسلما هنگامی که کلمات کلیدی در عنوان یک مقاله قرار بگیرد احتمال اینکه مقاله مذکور دارای رتیبه بالایی در گوگل شود بسیار زیاد خواهد بود. به تصویر زیر توجه کنید.
در گوگل درباره نحوه انتخاب لباس ورزشی جستجو شده است :
ب) تکرار کلمات کلیدی در متن مقاله
پر کردن متن یک مقاله با تعداد زیادی کلمات کلیدی یکی از تکنیک های قدیمی سئو می باشد که در حال حاضر چندان توصیه نمی شود. در نظر داشته باشید که مخاطب مقاله در واقع کاربران و انسان ها هستند. پس مخاطب ما ماشین و کامپیوتر نیست. نسبت استفاده از کلمات کلیدی در متن می بایست بین دو تا پنج درصد در نظر گرفته شود تا گوگل شما را مشمول جریمه های خود نکند.

نکات مهم در رابطه با ساختار مقاله

گروه صنعتی پایداران

برای اینکه یک مقاله با پایه و اساس فوق العاده مستحکم نوشته شود و تا مدت مدیدی در صفحه اول گوگل قرار گیرد نیازمند رعایت یکسری نکات کلیدی می باشد. یکسری نکات مهم در رابطه با ساختار مقاله وجود دارد که به تشریح یک به یک آن ها می پردازیم:
الف) تعداد کاراکتر (کلمه) های یک مقاله گوگل به مقالاتی که دارای کاراکتر (کلمه) زیاد هستند بسیار توجه می کند. عموما مقالاتی که در لینک های بالایی صفحه اول گوگل وجود دارند از هزار کاراکتر به بالا می باشند. چنانچه نویسنده مقاله بتواند نوشتار خود را با ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ کاراکتر تنظیم کند می تواند امیدوار باشد تا موفقیتی چشمگیر حاصل آید. هر جند صرفا کمیت و تعداد کاراکتر را نباید در نظر گرفت ولیکن عموما طولانی بودن یک مقاله تأثیراتی مثبت در رتبه ی آن خواهد داشت.
ب) خوانا بودن مقاله مسلما مخاطب محصولات و خدمات ارائه شئه در یک سایت، انسان ها هستند و ایشان می بایست به درستی پیام مار ا دریافت نموده و به کسب و کار مان رونق بخشند. کاربرانی که به سایت ما ورود می کنند می بایست مقالات مختلف را مطالعه نمایند. بهتر است از پاراگراف های کوتاه و مفید استفاده شود تا حوصله ی کاربر به هنگام خوانش مقاله سر نرود و صفحه را نبندد. گوگل به خوانا بودن مقالات بسیار اهمیت می دهد. بهتر است از فونت های استاندارد و خوانا بهره ببرید. رعایت نکات مربوط به نگارش متون را به خوبی مطالعه کرده و رعایت کنید تا کاربر و خواننده تا انتهای نوشتار با شما همراه باشد. البته می توان از نرم افزار ویراستار ورد نیز برای ویراستاری مقاله نوشته شده بهره برداری نمود.

در اینجا می خواهیم به عواملی که در پشت صحنه هستند و بسیار نیز حائز اهمیت اند بپردازیم.

در اینجا می خواهیم به عواملی که در پشت صحنه هستند و بسیار نیز حائز اهمیت اند بپردازیم.


نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید